Direktlänk till inlägg 19 juni 2015

Kan inte sova

Av Hakima jimale - 19 juni 2015 00:23

Jag kan inte sova!

BOOM mool här:)

Jag vet inte vad som har hänt med 

mig men jag mår bara sämmre och

sämmre vet inte vad jag ska göra!!

har varit i sängen i typ 4 timmar 

utan att ha skoj :/

mool klarar inte av det...

om ni har tips för att få mig att

må bra igen skriv ikommentarfeltet

Tack för ni läste

 

 
 
cooleselma

cooleselma

19 juni 2015 17:34

prova att ligga på mage:)

http://hejahej

Hakima jimale

20 juni 2015 11:47

Tack ska prova :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hakima jimale - 18 juni 2015 13:15

Ibland känner man oro men endå trygghet ibland känner an sig osäker men fast stark vad du än gör glömm inte att  vara dig själv      ...

Av Hakima jimale - 18 juni 2015 09:46

                                                                   TYSKLAND   Boom mool här, jag är just nu i ett hotel som ligger i tyskland stad: aach.Jag har haft det så himla kul. Jag ska vara i aach i ca 1 månad. Redan första dagen  hittade ja...

Av Hakima jimale - 17 juni 2015 18:09

BOOM  mool här, jag statade denna blogg för att uttrycka mitt liv cx. Jag menar att ni ska få följa med mig i min sommar just nu är jag i tyskland ska snart till paris. hoppas att ni kommer ha det kul med mig. Jag kommer även att lägga upp några av m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakrund #1

Bakrund #2

bakrund #3

bakrund favvo


Myspace Contact Tables

bkarund

body {background-color:000000; background-image:url('http://images.mygirlyspace.com/friendster-layouts/images/layouts/1207699304-852-0.gif'); background-attachment:fixed; background-position:center center; background-repeat:repeat}
.commonbox {border-style:dotted; border-width:3; border-color:FF99CC; background-color:transparent}
.commonbox h1 {background-color:FF99CC}
.commonbox h2 {background-color:FF99CC; background-color:FF99CC}
.commonbox .evenrow {background-color:transparent}
.usercontent {font-family:tahoma !important; color:FF99CC !important}
.commonbox h1 {font-family:Trebuchet MS !important; color:FFFFFF !important}
.commonbox h2 {font-family:Trebuchet MS !important; color:FFFFFF !important; font-family:Trebuchet MS !important; color:FFFFFF !important}
.data {font-family:tahoma !important; color:FF99CC !important}
.controlpanel .q {font-family:tahoma !important; color:FF99CC !important; font-family:tahoma !important; color:FF99CC !important}
.usercontent a {color:FF6F9B !important; text-decoration:underline}
.usercontent a:link {color:FF6F9B !important; text-decoration:underline; color:FF6F9B !important; text-decoration:underline}
.usercontent a:visited {color:FF6F9B !important; text-decoration:underline; color:FF6F9B !important; text-decoration:underline; color:FF6F9B !important; text-decoration:underline}
.usercontent a:active {color:FF6F9B !important; text-decoration:underline; color:FF6F9B !important; text-decoration:underline; color:FF6F9B !important; text-decoration:underline; color:FF6F9B !important; text-decoration:underline}
.usercontent a:hover {color:FFFFFF !important; text-decoration:overline}
#controlpanelbuttons a {color:FF6F9B; background-color:FF99CC; border-color:transparent; font-family:trebuchet !important; border-style:dotted !important}
#controlpanelbuttons a:link {color:FF6F9B; background-color:FF99CC; border-color:transparent; font-family:trebuchet !important; border-style:dotted !important; color:FF6F9B; background-color:FF99CC; border-color:transparent; font-family:trebuchet !important; border-style:dotted !important}
#controlpanelbuttons a:visited {color:FF6F9B; background-color:FF99CC; border-color:transparent; font-family:trebuchet !important; border-style:dotted !important; color:FF6F9B; background-color:FF99CC; border-color:transparent; font-family:trebuchet !important; border-style:dotted !important; color:FF6F9B; background-color:FF99CC; border-color:transparent; font-family:trebuchet !important; border-style:dotted !important}
#controlpanelbuttons a:hover {background-color:transparent; border-color:FF99CC}
.commonbox .dr {background-color:FF99CC}
.controlpanel .imgblock200 {border-color:FF6F9B; border-style:dotted}
.commonbox .imgblock75 {border-color:FF99CC; border-style:dotted; border-width:3px; background-color:FF6F9B}
.ir {border-color:FF99CC; border-style:dotted; border-width:3px; background-color:FF6F9B; border-color:FF99CC; border-style:dotted; border-width:3px; background-color:FF6F9B}

Ovido - Quiz & Flashcards